نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چلسی به جمع مشتریان ولاهوویچ اضافه شد

چلسی به جمع مشتریان ولاهوویچ اضافه شد

وضعیت دوشان ولاهوویچ در یوونتوس همچنان توجه باشگاه‌های برتر اروپا را به خود جلب می‌کند و چلسی آخرین تیمی است که به این بازیکن صرب علاقه نشان داده است.

 

این بازیکن 23 ساله در تورین به مشکل برخورد کرده و از زمان انتقالش از فیورنتینا به یووه، نتوانسته امار گلزنی فوق العاده ای را برای بیانکونری‌ها پیدا کند.

 

با توجه به احتمال عدم حضور یووه در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، در مطبوعات ایتالیایی گزارش کرده اند که بانوی پیر ممکن است وسوسه شود تا ولاهوویچ را با رقمی بالا به فروش برساند.

 

به گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، چلسی با وجود بازگشت قریب الوقوع روملو لوکاکو از دوران قرضی خود در اینتر، می تواند در بازار برای یک مهاجم مرکزی جدید اقدام کند.

 

این گزارش حاکی از آن است که ولاهوویچ با خریدهای جدید گران قیمت اخیر چلسی مطابقت دارد و مطمئناً از نظر سن و مشخصات با سیاست نقل و انتقالات باشگاه نیز همخوانی زیادی دارد.

 

با این حال، این بازیکن از سایر تیم های نظیر آرسنال، رئال مارید و حتی بایرن مونیخ پیشنهاداتی را دریافت کرده است و همچنین این احتمال وجود دارد که یوونتوس تصمیم بگیرد که ولاهوویچ را پس از پایان این فصل حفظ کند و امیدوار است که او بتواند اعتماد به نفس خود و مهمتر از آن، فرم خود را در تعطیلات تابستانی بازیابد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: